H ΣΧΟΛΗ ΚΑΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΣΤΑ TOP BLOGS

Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

ΤΑ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΟΜΟΡΦΑ ΜΕ ΣΤΕΡΓΙΟ ΝΤΑΟΥΣΑΝΑΚΗ

Ο Στέργιος Νταουσανάκης δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Είναι ένας καλλιτέχνης που έχει ήδη αγαπηθεί από μεγάλη μερίδα του κόσμου, μέσω της "Τράπουλάς" του κι όχι μόνο. Πριν από κάποιες μέρες ο Στέργιος βρέθηκε στο studio του Atlantis και μέσα από την εκπομπή μου, τη "Σχολή Κακών Τεχνών", είπαμε πραγματικά πάρα πολλά κι άκρως ενδιαφέροντα πράγματα. Μέρος αυτής της κουβέντας ακολουθεί παρακάτω...
 

Δημοσθένης Καραγιαννόπουλος (Σχολή Κακών Τεχνών): Στέργιε, οι περισσότεροι σε γνώρισαν μέσα από τη συμμετοχή σου στο Greek Idol ή, νωρίτερα, στις "Σαββατογεννημένες". Η αλήθεια είναι όμως ότι ήσουν "καλλιτεχνική φύση" από πιτσιρίκι ακόμα. Για μίλησε μου λίγο γι' αυτό.
 

Στέργιος Νταουσανάκης: Έτυχε όταν ήμουν πιτσιρικάς, γύρω στα 8-9 να βρεθώ σε μια εξαιρετική παιδική χορωδία, στη χορωδία του Δημήτρη Τυπάλδου, με την οποία μας καλούσαν σε διάφορες συναυλίες, όπως για παράδειγμα σε μια συναυλία του Μίκη Θεοδωράκη. Στη συνέχεια βρέθηκα στη "Μελωδία της Ευτυχίας" και σ' άλλες παραστάσεις αργότερα και κάπως έτσι μου μπήκε το "μικρόβιο". Αργότερα πήγα σε δραματική σχολή, έκανα διάφορα μαθήματα πάνω στη μουσική και κάπως έτσι μπήκαν οι βάσεις.
 

Δ.Κ. Πες μου τώρα δυο λόγια για τη συμμετοχή σου στη σειρά αρχικά και στη συνέχεια στο παιχνίδι.
 

Σ.Ν. Όσον αφορά τις "Σαββατογεννημένες", έπαιζα τότε σε μια παράσταση, στο "Grease", όπου ήμασταν όλοι πιτσιρικάδες τότε. Εγώ έκανα τον Danny. Μέσα από αυτή την παράσταση μας ζήτησαν να πάμε κάποια παιδιά στις "Σαββατογεννημένες" για να κάνουμε την τάξη. Ε και πήγαμε! Εγώ έκανα έναν μαθητή που μίλαγε σπάνια, αλλά όποτε το έκανε πέταγε "μπούρδες", οπότε είχε πλάκα! Γενικά ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία, ιδίως για εμάς που ήμασταν παρέα ήδη από το "Grease" και με δεδομένη φυσικά την ηλικία στην οποία βρισκόμασταν, όπου μπορεί να πηγαίναμε πχ. στα γυρίσματα μετά από ξενύχτια κι αμέτρητες μπύρες! Είχε τύχει, μάλιστα, μια φορά, μετά από τέτοιο ξενύχτι να έχουμε γύρισμα κι ενώ συνήθως δεν έλεγα παρά ελάχιστες ατάκες, μου φέρνει ο σκηνοθέτης το κείμενο και βλέπω μια παράγραφο τεράστια! Περιττό να σου πω ότι το γράψαμε καμιά δεκαπενταριά φορές μέχρι να καταφέρω να τα πω! Όσον αφορά το "Greek Idol" ήταν δυνατή και θετική εμπειρία για μένα. Πήγα εκεί για να δείξω τη φωνή μου και τίποτα άλλο. Έδινα απλά έμφαση στο να βγω δυο λεπτά και να τραγουδήσω στον βαθμό που πολλές φορές δεν θυμόμουν καν μετά τι μου έλεγαν οι κριτές!
 

Δ.Κ. Είσαι ένας αντισυμβατικός καλλιτέχνης που δρα όσο γίνεται εκτός συστήματος, ξέρεις μακριά από μάνατζερ (σ.σ. εξ' ου και το τραγούδι) και εταιρίες, προωθώντας μόνος σου τον εαυτό σου, χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κλπ. Μίλησέ μου γι' αυτό.
 

Σ.Ν. Κατ' αρχήν δεν είμαι μόνος μου, έχω τη βοήθεια μιας υπέροχης ομάδας μουσικών, της μπάντας μου οι οποίοι με βοηθάνε σε όλα, ιδίως φυσικά στο να φτιάχνουμε ωραίες μουσικές και να περνάμε καλά και να περνάει καλά κι ο κόσμος μαζί μας. Απο 'κει και πέρα χρησιμοποιώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χρησιμοποιώ το facebook, μιλάω με όλους κι απαντάω σε όλους (σ' αυτό το σημείο κάνουμε μια κουβέντα συμφωνόντας τελικά πως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αν χρησιμοποιηθούν σωστά μπορούν να αποτελέσουν "εργαλείο" για έναν καλλιτέχνη).
 


Δ.Κ. Η "Τράπουλα" είναι ένα τραγούδι σου το οποίο έχει αγαπηθεί ιδιαίτερα. Πες μου λίγο την ιστορία του εν λόγω κομματιού.
 

Σ.Ν. Κατ' αρχήν θέλω να πω πως έχει αγαπηθεί και χάρη στη δική σας βοήθεια στον Atlantis, εσείς πρώτη φορά το φέρατε στα fm... τώρα όσον αφορά την ιστορία του κομματιού, απλά ξύπνησα ένα πρωί κατά τις 7, το έγραψα και μετά ξανακοιμήθηκα! Γενικώς όταν γράφω τραγούδια κάπως έτσι λειτουργώ, δεν το προσπαθώ, απλά μου "βγαίνει" και συνήθως μου παίρνει πολύ λίγο χρόνο για να γράψω κάποιο κομμάτι!
 

Δ.Κ. Στέργιε, ποιά είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;
 

Σ.Ν. Κατ' αρχήν αυτή τη στιγμή "μαζεύουμε" τα κομμάτια, εγώ μαζί με την ομάδα μου κι ετοιμαζόμαστε να ηχογραφήσουμε και κάποια ακόμα έτσι ώστε σύντομα να φτιαχτεί το πρώτο μου ολοκληρωμένο album. Απο 'κει και πέρα φροντίζω στο παρόν να παίζω συχνά live, σε όμορφα μαγαζιά, σε σωστούς χώρους και για μένα και για τον κόσμο. Όσον αφορά το άμεσο μέλλον αυτά. Όσον αφορά το απώτερο, δεν ξέρω κι είναι αυτό που με ιντριγκάρει. Μουσικές πάντως θα συνεχίσω να κάνω...

(Κάνοντας την απομαγνητοφώνηση αυτής της συνέντευξης συνειδητοποίησα ότι είπαμε τόσα πολλά, σοβαρά και λιγότερο σοβαρά, που θα ήταν αδύνατο να αποτυπωθούν ουσιαστικά στο χαρτί. Αν θέλετε να ακούσετε ολόκληρη την εκπομπή ξανά (η αν την χάσατε) μπορείτε να την κατεβάσετε μέσω του blog της εκπομπής. Περάσαμε πραγματικά καλά και θέλω να ευχαριστήσω τον Στέργιο για την παρουσία του στη "Σχολή Κακών Τεχνών", για το χιούμορ του και την αύρα του, αλλά και για το γεγονός ότι μου έκανε την τιμή να τραγουδήσει unplugged 2 κομμάτια στο studio, το ένα εκ των οποίων, τα "Αλλόκοτα Φιλιά", ακυκλοφόρητο. Τέλος θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαραγωγούς Βαγγέλη και Σοφία για τη συμβολή τους)

Δημοσθένης Καραγιαννόπουλος
 

(Η παρούσα συνέντευξη έγινε στο πλαίσιο της εκπομπής "Σχολή Κακών Τεχνών", η οποία μεταδίδεται κάθε Πέμπτη τα μεσάνυχτα από τη συχνότητα του Atlantis 105,2 FM και πρωτοδημοσιεύτηκε στο "μουσικό καφενεδάκι" του www.atlantisfm.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου